Jautājumi un atbildes

Reģistrācija un aktivizācija

  1. Kāpēc reģistrēties un izveidot savu kontu?
  2. Kāpēc nepieciešama e-pasta adreses autorizācija?
  3. Kā veikt sava konta e-pasta adreses autorizāciju?
  4. Nesaņēmu e-pasta adreses autorizācijas vēstuli ar saiti uz savu e-pastu.

Pasūtīšana un piegāde

  1. Kad būs gatavs mans pasūtījums?
  2. Kā tiek aprēķināts foto izdruku izgatavošanas laiks?
  3. Kad es saņemšu savu pasūtījumu?
  4. Kā varu sekot sava pasūtījuma izpildes statusam?
  5. Kāpēc pie pasūtījuma pabeigšanas rāda, ka manis ievadītais pasta indekss ir nepareizs, lai gan zinu, ka tas ir pareizs?
  6. Kā es varu veikt izmaiņas vai arī atcelt savu veikto pasūtījumu?
  7. Ups! Veicu pasūtījumu, taču aizmirsu norādīt izpildi ar steidzamību, ko man darīt?
  8. Ups! Veicu pasūtījumu, taču nejauši ir palikusi nepareiza piegādes adrese, ko man darīt?
  9. Cik maksā piegāde uz manu adresi?
  10. Vai piegādājat arī starptautiski?

Maksājumi

  1. Kāpēc, kad tikko apmaksāju savu pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, tā statuss uzrādās kā nepmaksāts?
  2. Ir pagājušas vairākas dienas, kopš apmaksas, bet pasūtījums uzrādās kā neapmaksāts?
  3. Kādos veidos ir iespējams veikt apmaksu par pasūtījumu?
  4. Kas jānorāda bankas pārskaitījumā, lai maksājumu varētu savienot ar pasūtījumu?
  5. Kur es varu redzēt sava pasūtījuma rēķinu?
  6. Kāpēc es nevaru norēķināties ar savu bankas karti? Uzrāda, ka darījums ir neveiksmīgs!

Problēma ar pasūtījumu

  1. Ko darīt, ja ir problēma ar manu pasūtījumu?

Akcijas kodi

  1. Kurā vietā jāievada akcijas kods?
  2. Ko darīt pie pasūtīšanas, ja man nav neviena akcijas koda?
  3. Kur es varu atrast iepazīšanās dāvanas akcijas kodu un kā to lietot?

Reģistrācija un aktivizācija

1. Kāpēc reģistrēties un izveidot savu kontu?

Reģistrējoties Picture Happy, Jūs iegūstat sekojošas iespējas:
  1. Bezmaksas diska vietu savu bilžu uzglabāšanai, kuras izmanot savu foto produktu veidošanai;
  2. Veidot un pasūtīt savu foto produktu projektus, tos uzglabāt, lai kopētu, labotu vai atkārtoti pasūtītu;
  3. Sekot līdzi savu pasūtījumu izpildes statusam, redzēt savu pasūtījumu vēsturi;
  4. Ar katru pasūtījumu krāt lojalitātes punktus, lai saņemtu papildus priekšrocības.

2. Kāpēc nepieciešama e-pasta adreses autorizācija?

Lai informētu klientus par viņu pasūtījumu izpildi, piegādi vai risinātu nestandarta gadījumus, mums ir nepieciešams pārliecināties, ka klienta norādītā e-pasta adrese ir viņa, un viņš pie tās var piekļūt un vajadzības gadījumos atbildēt.

3. Kā veikt sava konta e-pasta adreses autorizāciju?

Reģistrēšanās brīdī, mēs automātiski nosūtam uz norādīto e-pasta adresi autorizācijas saiti, uz kuru uzspiežot, Jūs nonāksiet Picture Happy lapā, lai pabeigtu autorizāciju.
Gadījumā, ja Jūsu e-pasta adrese, ar kuru reģistrējāties Picture Happy, nav autorizēta, tad ieejot savā Picture Happy kontā, lapas augšpusē rādīsies paziņojums par to, ka autorizācija nav pabeigta. Spiediet uz "Kā pabeigt…" un sekojiet instrukcijām.

Pasūtīšana un piegāde

1. Kad būs gatavs mans pasūtījums?

Jūsu pasūtījumam ir jābūt gatavam noteiktu darba dienu laikā kopš apmaksas saņemšanas datuma, kas ir atkarīgs no 2 lietām:
  1. Produkta veida, jo izgatavošanas laiki ir dažādi dažādiem produktiem;
  2. Vai ir izvēlēta izgatavošana ar steidzamību.
Konkrēta pasūtījuma apmaksas saņemšanas datumu varat uzzināt: "Mans profils" -> "Mans konts" -> "Pasūtījumi".Visu produktu izgatavošanas laikus varat uzzināt šeit.

2. Kā tiek aprēķināts foto izdruku izgatavošanas laiks?

Foto izdruku izgatavošanas laiks dinamiski mainās atkarībā no saražojamo bilžu skaita konkrētajā brīdī. Informācija par to mājas lapā tiek atjaunota vienu reizi stundā.

Lai zinātu pareizo foto izdruku izgatavošanas laiku Jūsu pasūtījumam, Jums nepieciešams skatīties mājas lapā sadaļā "Izgatavošanas laiks" tad, kad veicat sava pasūtījuma apmaksu.

Izgatavošanas laiks ir redzams arī pie pasūtījuma veikšanas Pirkumu Grozā, taču šeit norādītais izgatavošanas laiks attieksies uz Jūsu pasūtījumu tikai tādā gadījumā, ja pasūtījumu apmaksāsiet uzreiz - ar bankas karti vai Hanzanet (vai dāvanu karti). Ja apmaksa tiek veikta ar bankas pārskaitījumu, tad izgatavošanas laiks tiek aprēķināts un fiksēts tajā brīdī, kad apmaksa ir reģistrēta mūsu sistēmā (ar bankas pārskaitījumu apmaksātie pasūtījumi tiek pārbaudīti un atzīmēti katru darba dienu).

3. Kad es saņemšu savu pasūtījumu?

Izgatavošanas laiks + piegādes laiks = kopējais laiks no pasūtījuma apmaksas saņemšanas datuma līdz pasūtījums ir piegādāts Jums. Visu produktu izgatavošanas laikus varat uzzināt šeit. Piegādes ilgumus visiem pieejamajiem piegādes veidiem varat uzzināt šeit.

4. Kā varu sekot sava pasūtījuma izpildes statusam?

Jāieiet savā Picture Happy kontā, kur zem sadaļas "Mans profils" ir apakšsadaļa "Pārskats". Tas ir Jūsu Picture Happy profila ātrais kopskats, kur, tai skaitā, ir redzami aktīvie pasūtījumi un to izpildes statusi.

5. Kāpēc pie pasūtījuma pabeigšanas rāda, ka manis ievadītais pasta indekss ir nepareizs, lai gan zinu, ka tas ir pareizs?

Ir divas iespējas:
  1. Pasta indekss tiek ievadīts kopā ar burtiem. Šajā gadījumā izmēģiniet ievadīt tikai pasta indeksa ciparus.
  2. Šāds pasta indekss mūsu datu bāzē nav vēl iekļauts. Šajā gadījumā, lūdzam sakontaktēties ar mums, lai varam Jūsu pasta indeksu iekļaut mūsu datu bāzē.

6. Kā es varu veikt izmaiņas vai arī atcelt savu veikto pasūtījumu?

Lūdzam sazināties ar mums pa čatu vai e-pastu un pastāstīt par situāciju, kā arī pateikt pasūtījuma numuru. Risinājumus atradīsim.

7. Ups! Veicu pasūtījumu, taču aizmirsu norādīt izpildi ar steidzamību, ko man darīt?

Lūdzam sazināties ar klientu servisu un pastāstīt par situāciju, kā arī pateikt pasūtījuma numuru. Ja vien ražošanā nebūs nekādi neparedzēti tehniski ierobežojumi, mēs nosūtīsim Jums rēķinu par izgatavošanu steidzamā kārtā un pēc tā apmaksas nodrošināsim pasūtījuma izpildi jaunā termiņā.

8. Ups! Veicu pasūtījumu, taču nejauši ir palikusi nepareiza piegādes adrese, ko man darīt?

Lūdzam sazināties ar mums pa čatu vai e-pastu un pastāstīt par situāciju, kā arī pateikt pasūtījuma numuru. Risinājumus atradīsim.

9. Cik maksā piegāde uz manu adresi?

Visprecīzāko atbildi saņemsiet, ja iesiet uz sadaļu "Piegādes kalkulators", kur Jums jāievada savas adreses valsts, pasta indekss un produkti, kurus vēlaties pasūtīt. Pēc tam spiediet pogu "Aprēķināt" un sistēma parādīs uz Jūsu adresi pieejamos piegādes veidus kopā ar cenu.

10. Vai piegādājat arī starptautiski?

Jā.
Lai uzzinātu cenas, ejiet uz sadaļu "Piegādes kalkulators", kur Jums jāievada valsts, pasta indekss un produkti, kurus vēlaties pasūtīt. Pēc tam spiediet pogu "Aprēķināt" un sistēma parādīs uz Jūsu adresi pieejamos piegādes veidus kopā ar cenu.

Maksājumi

1. Kāpēc, kad tikko apmaksāju savu pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, tā statuss uzrādās kā nepmaksāts?

Ir vairāki aspekti, kas jāņem vērā, kad pasūtījums tiek apmaksāts ar bankas pārskaitījumu:
Bankas pārskaitījums parasti tiek apstrādāts ilgāku laiku un var paiet pat vairākas dienas no pārskaitījuma brīža līdz brīdim, kad nauda nonāk saņēmēja kontā. Tas ir atkarīgs no maksātāja bankas. Lūdzu, ņemiet to vērā, plānojot pasūtījuma izpildes laiku. Pasūtījumi tiek nodoti uz ražošanu, tiklīdz ir iegūts apstiprinājums par apmaksas saņemšanu mūsu kontā.
  1. Mēs pārbaudām savu bankas kontu vairākas reizes dienā, lai piefiksētu ienākošos maksājumus un nodotu pasūtījumus uz ražošanu laicīgi.
  2. Lai izvairītos no pārpratumiem, neaizmirstiet norādīt jūsu pasūtījuma/rēķina numuru, veicot apmaksu ar bankas pārskaitījumu.

2. Ir pagājušas vairākas dienas, kopš apmaksas, bet pasūtījums uzrādās kā neapmaksāts?

Šāda situācija var gadīties, ja apmaksu nav iespējams savienot ar pasūtījumu, jo trūkst nepieciešamā informācija. Lūdzam sazināties ar mums, lai atrisinātu situāciju. Nākotnē, lai izvairītos no pārpratumiem, neaizmirstiet norādīt jūsu pasūtījuma/rēķina numuru, veicot apmaksu ar bankas pārskaitījumu.
Ar bankas norēķinu kartēm Maestro, Mastercard, VISA, VISA Electron. Ar bankas pārskaitījumu.

4. Kas jānorāda bankas pārskaitījumā, lai maksājumu varētu savienot ar pasūtījumu?

Jānorāda Jūsu pasūtījuma/rēķina numurs. Jābūt pareizajai pasūtījuma summai, kas rēķinā ir norādīta kā "Apmaksa\i".

5. Kur es varu redzēt sava pasūtījuma rēķinu?

Jāieiet savā Picture Happy kontā, pēc tam ceļš uz rēķinu ir sekojošs: "Mans profils" -> "Mans konts" -> "Pasūtījumi". Atrodiet interesējošo pasūtījumu un nospiediet uz "Detalizēta informācija".

6. Kāpēc es nevaru norēķināties ar savu bankas karti? Uzrāda, ka darījums ir neveiksmīgs!

Var būt dažādi iemesli.
  1. Problēma ar karti - nepietiekoši līdzekļi, kartes derīguma termiņš;
  2. Problēma ar datu ievadi - pārbaudiet vai visi dati ievadīti precīzi;
  3. Maksājuma sesijas laika izbeigšanās, ja maksājuma sagatavošana notiek pārlieku ilgi;
  4. Maksājuma kartei ir nepieciešama papildus atļauja no izdevējbankas, lai norēķinātos internetā.

Problēma ar pasūtījumu

1. Ko darīt, ja ir problēma ar manu pasūtījumu?

Ja Jums ir gadījusies problēma ar gatavo pasūtījumu, vai arī pasūtījums ir ticis Jums izsūtīts, taču neesat to saņēmis, vai arī ir gadījusies kāda cita liksta, lūdzam Jūs sazināties ar mums pa čatu vai e-pastu, vai arī atsūtiet mums pieteikumu par PROBLĒMGADĪJUMU uz e-pasta adresi info@picturehappy.lv, norādot sekojošu informāciju:
  1. E-pasta tēmā norādiet "Problēmgadījuma pieteikums".
  2. Pasūtījuma Nr., kam gadījusies problēma.
  3. Aprakstiet problēmu.
  4. Pievienojiet bildes, ja problēmu iespējams vizuāli attēlot.
  5. Norādiet savu kontaktinformāciju.
Pēc pieteikuma saņemšanas, sazināsimies ar Jums pēc iespējas ātrāk, lai informētu par iespējamo risinājumu.

Akcijas kodi

1. Kurā vietā jāievada akcijas kods?

Akcijas kodu ievada pie Pirkumu groza pabeigšanas 4.solī, kad parādās speciāls logs "Akcijas koda ievade". Jāatceras, ka vienam pasūtījumam var piesaistīt tikai vienu akcijas kodu.

2. Ko darīt pie pasūtīšanas, ja man nav neviena akcijas koda?

Ja nav akcijas koda, tad pie loga "Akcijas koda ievade" parādīšanās, spiediet "Nākamais", lai nokļūtu nākamajā solī.

3. Kur es varu atrast iepazīšanās dāvanas akcijas kodu un kā to lietot?

Iepazīšanās dāvanas akcijas kods ir pieejams "Mans Profils" kopsavilkumā pēc tam, kad esat pabeiguši reģistrāciju un epasta autorizāciju. Pastāv sekojoši lietošanas nosacījumi: kodu var izmantot vienu reizi un tam ir 3 mēnešu derīguma termiņš no epasta autorizēšanas brīža; lai izmantotu kodu Jūsu pasūtījumā var būt jebkurš produkts, taču pasūtījuma kopsummai jābūt ne mazākai par  EUR.