Jautājumi un atbildes
Reģistrācija un aktivizācija
Pasūtīšana un piegāde
- Kad būs gatavs mans pasūtījums?
- Kā tiek aprēķināts foto izdruku izgatavošanas laiks?
- Kad es saņemšu savu pasūtījumu?
- Kā varu sekot sava pasūtījuma izpildes statusam?
- Kāpēc pie pasūtījuma pabeigšanas rāda, ka manis ievadītais pasta indekss ir nepareizs, lai gan zinu, ka tas ir pareizs?
- Kā es varu veikt izmaiņas vai arī atcelt savu veikto pasūtījumu?
- Ups! Veicu pasūtījumu, taču aizmirsu norādīt izpildi ar steidzamību, ko man darīt?
- Ups! Veicu pasūtījumu, taču nejauši ir palikusi nepareiza piegādes adrese, ko man darīt?
- Cik maksā piegāde uz manu adresi?
- Vai piegādājat arī starptautiski?
Maksājumi
- Kāpēc, kad tikko apmaksāju savu pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, tā statuss uzrādās kā nepmaksāts?
- Ir pagājušas vairākas dienas, kopš apmaksas, bet pasūtījums uzrādās kā neapmaksāts?
- Kādos veidos ir iespējams veikt apmaksu par pasūtījumu?
- Kas jānorāda bankas pārskaitījumā, lai maksājumu varētu savienot ar pasūtījumu?
- Kur es varu redzēt sava pasūtījuma rēķinu?
- Kāpēc es nevaru norēķināties ar savu bankas karti? Uzrāda, ka darījums ir neveiksmīgs!
Problēma ar pasūtījumu
Akcijas kodi
Reģistrācija un aktivizācija
1. Kāpēc reģistrēties un izveidot savu kontu?
- Bezmaksas diska vietu savu bilžu uzglabāšanai, kuras izmanot savu foto produktu veidošanai;
- Veidot un pasūtīt savu foto produktu projektus, tos uzglabāt, lai kopētu, labotu vai atkārtoti pasūtītu;
- Sekot līdzi savu pasūtījumu izpildes statusam, redzēt savu pasūtījumu vēsturi;
- Ar katru pasūtījumu krāt lojalitātes punktus, lai saņemtu papildus priekšrocības.
2. Kāpēc nepieciešama e-pasta adreses autorizācija?
3. Kā veikt sava konta e-pasta adreses autorizāciju?
4. Nesaņēmu e-pasta adreses autorizācijas vēstuli ar saiti uz savu e-pastu.
Pasūtīšana un piegāde
1. Kad būs gatavs mans pasūtījums?
- Produkta veida, jo izgatavošanas laiki ir dažādi dažādiem produktiem;
- Vai ir izvēlēta izgatavošana ar steidzamību.
2. Kā tiek aprēķināts foto izdruku izgatavošanas laiks?
Lai zinātu pareizo foto izdruku izgatavošanas laiku Jūsu pasūtījumam, Jums nepieciešams skatīties mājas lapā sadaļā "Izgatavošanas laiks" tad, kad veicat sava pasūtījuma apmaksu.
Izgatavošanas laiks ir redzams arī pie pasūtījuma veikšanas Pirkumu Grozā, taču šeit norādītais izgatavošanas laiks attieksies uz Jūsu pasūtījumu tikai tādā gadījumā, ja pasūtījumu apmaksāsiet uzreiz - ar bankas karti vai Hanzanet (vai dāvanu karti). Ja apmaksa tiek veikta ar bankas pārskaitījumu, tad izgatavošanas laiks tiek aprēķināts un fiksēts tajā brīdī, kad apmaksa ir reģistrēta mūsu sistēmā (ar bankas pārskaitījumu apmaksātie pasūtījumi tiek pārbaudīti un atzīmēti katru darba dienu).
3. Kad es saņemšu savu pasūtījumu?
4. Kā varu sekot sava pasūtījuma izpildes statusam?
5. Kāpēc pie pasūtījuma pabeigšanas rāda, ka manis ievadītais pasta indekss ir nepareizs, lai gan zinu, ka tas ir pareizs?
- Pasta indekss tiek ievadīts kopā ar burtiem. Šajā gadījumā izmēģiniet ievadīt tikai pasta indeksa ciparus.
- Šāds pasta indekss mūsu datu bāzē nav vēl iekļauts. Šajā gadījumā, lūdzam sakontaktēties ar mums, lai varam Jūsu pasta indeksu iekļaut mūsu datu bāzē.
6. Kā es varu veikt izmaiņas vai arī atcelt savu veikto pasūtījumu?
7. Ups! Veicu pasūtījumu, taču aizmirsu norādīt izpildi ar steidzamību, ko man darīt?
8. Ups! Veicu pasūtījumu, taču nejauši ir palikusi nepareiza piegādes adrese, ko man darīt?
9. Cik maksā piegāde uz manu adresi?
10. Vai piegādājat arī starptautiski?
Lai uzzinātu cenas, ejiet uz sadaļu "Piegādes kalkulators", kur Jums jāievada valsts, pasta indekss un produkti, kurus vēlaties pasūtīt. Pēc tam spiediet pogu "Aprēķināt" un sistēma parādīs uz Jūsu adresi pieejamos piegādes veidus kopā ar cenu.
Maksājumi
1. Kāpēc, kad tikko apmaksāju savu pasūtījumu ar bankas pārskaitījumu, tā statuss uzrādās kā nepmaksāts?
Bankas pārskaitījums parasti tiek apstrādāts ilgāku laiku un var paiet pat vairākas dienas no pārskaitījuma brīža līdz brīdim, kad nauda nonāk saņēmēja kontā. Tas ir atkarīgs no maksātāja bankas. Lūdzu, ņemiet to vērā, plānojot pasūtījuma izpildes laiku. Pasūtījumi tiek nodoti uz ražošanu, tiklīdz ir iegūts apstiprinājums par apmaksas saņemšanu mūsu kontā.
- Mēs pārbaudām savu bankas kontu vairākas reizes dienā, lai piefiksētu ienākošos maksājumus un nodotu pasūtījumus uz ražošanu laicīgi.
- Lai izvairītos no pārpratumiem, neaizmirstiet norādīt jūsu pasūtījuma/rēķina numuru, veicot apmaksu ar bankas pārskaitījumu.
2. Ir pagājušas vairākas dienas, kopš apmaksas, bet pasūtījums uzrādās kā neapmaksāts?
3. Kādos veidos ir iespējams veikt apmaksu par pasūtījumu?
4. Kas jānorāda bankas pārskaitījumā, lai maksājumu varētu savienot ar pasūtījumu?
5. Kur es varu redzēt sava pasūtījuma rēķinu?
6. Kāpēc es nevaru norēķināties ar savu bankas karti? Uzrāda, ka darījums ir neveiksmīgs!
- Problēma ar karti - nepietiekoši līdzekļi, kartes derīguma termiņš;
- Problēma ar datu ievadi - pārbaudiet vai visi dati ievadīti precīzi;
- Maksājuma sesijas laika izbeigšanās, ja maksājuma sagatavošana notiek pārlieku ilgi;
- Maksājuma kartei ir nepieciešama papildus atļauja no izdevējbankas, lai norēķinātos internetā.
Problēma ar pasūtījumu
1. Ko darīt, ja ir problēma ar manu pasūtījumu?
- E-pasta tēmā norādiet "Problēmgadījuma pieteikums".
- Pasūtījuma Nr., kam gadījusies problēma.
- Aprakstiet problēmu.
- Pievienojiet bildes, ja problēmu iespējams vizuāli attēlot.
- Norādiet savu kontaktinformāciju.